Vem gjorde mig till världens känsligaste?

Har ägnat denna onsdag åt att rensa tårkanalerna en aning. Har sett två olika program, och flännat som en stucken till bägge. Först blev det lite idrottsgalan på playen och så fort "nu ska vi minnas de som lämnat oss under året" nämndes i kombination med lisa miskovskys ljuva tolkning av fields of gold, brast det. När jag flännat i en kvart skulle jag se nåt lite mer kul, men fastnade då framför en dokumentär om en kvinna med ett väldigt stort alkoholmissbruk, där man fick följa barnen och övriga familjens uppleverser av detta. Jamen då brast det igen. Och nu menar vi inte lite snyft snyft, utan det blir ju givetvis hulk-gråt när jag likas är i farten.

My god! Hur kom det sig att jag blev så bölig av mig? 

/B

Kommentarer
Postat av: Maria C

Måste ha att göra med att det snart är slut på den underbara tiden med klassen. Har själv varit mer känslig och bölig sista tiden :p Grinar typ åt allt jag ser på tv...så du är inte ensam ;)

2012-01-18 @ 16:33:08
URL: http://trollmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0