Älska mig igen

Ni som har tänkt se denna film och inte vill veta allt för mycket kan sluta läsa nu!
 
 
 
Leva sig in i romantiska filmer är jag en expert på, å känslorna sitter kvar bra länge även efter filmen.
Har grinat mig igenom precis hela filmen, å det är en bra film.
 
Den handlar om Paige och Leo som är ett sånt där överlyckligt par som alla skulle vilja vara som.
Men en dag så är dom med i en bilolycka och Paige tappar minnet över sina sista år, åren med Leo.
Men han bestämmer sig för att få henne att älska honom igen.
 
Klassisk klyscha kanske för de flesta, men detta är my type of film!! :)
 
Men även fast jag gillar filmen och  att den är baserad på en sann historia,så skulle jag ändra slutet om jag hade kunnat, mer lyckliga slut åt folket!
Svar nej, hon får inte tillbaka minnet!!!
 
//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0