Känner tagget!

Jag vet liksom inte vad jag ska skriva om. Vill ha massa intressanta saker att säga, men jag har dessvärre världens mest ointressanta liv just nu. Vem fan bryr som hur jag jobbar, eller om jag städat eller inte? Ser fram emot helgen, det gör jag. Går av imorgonbitti kl 07.15 och då har jag helg ända till måndag eftermiddag. Minns inte när jag fick vara ledig så länge sist (se, nu började jag prata om jobb igen..).
 
Nu peppar jag iallafall mest för lördag. Blir att dra till Pite på dan och vräka en sju-åtta langos och sen vankas det nog några vinglas på kvällen, hoppas jag. Sist jag var på ordentlig fest var Stadsfesten. Visserligen tog jag i så jag sprack då, men nu känns det som jag vilat mig i form med jobbhelger hit och jobbhelger dit. Känner på mig att lördag VERKLIGEN kommer bli en awesome dag på många sätt och vis! :D
 
Puss på er!/B
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0