En Regina utan sömn är en dålig grej!

Jag är en bitch idag på riktigt, sur och grinig över precis allt! 
Trodde jag skulle klara mig på lite sömn, men att jobba 12 timmar natt i måndags, vakna alldeles för tidigt på tisdagen, jobba natt nu natten som var, sova 3 timmar imorse för att sedan hinna med Alex klassfest, hinna på Sams kalas och nu har jag just hunnit hem för att äta innan jag ska iväg och jobba 12 timmar natt igen, å imorgon när jag slutar kl 08.00 så måste jag åka direkt till Umeå för att köpa Alex present, han fyller ju år imorgon, sen väntar ju givetvis kalas imorgonafton, så jag skulle tippa att sömnen imorgon blir minimal, för att inte tala om obefintlig, sen blir det att jobba 12 timmar natt igen.  Wiiihooo!!!!!!! :D

Å nånstans mellan nu och imorgonafton ska jag hinna baka, när F-N ska jag hinna baka??????????????


/En lagomt stressad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0