Fredag, jag är kär

Några värda saker att veta;
1. "Blowing the whore"-historien funkar i ALLA lägen. Tänk att jag skapade en sån succé i aug -07.
2. Det nya projektet kom i brevlådan idag och jag har inlett experimentet. Wihiii!
3. Imorgon vankas fest. Like alot.
4. Jag missar lets dance ikväll till förmån för hockeyn. Låt gå, FÖR DEN HÄR GÅNGEN.
5. Jag skulle kunna sälja min nacke för en billig peng. Yrsel och huvudvärk är vardagsmat just nu. Jag måste få tummen ur och fixa en kiropraktor!
6. Första löprundan igår och jag är så jävla nöjd över mig själv. Splending time på fem kilometer på första försöket, och jag är inte ens avskräckt!

Jobbnatt för fröken Berg inatt, sen helg på riktigt!
/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0