Fredagsmys...igen!!

Så var det äntligen fredag, var ute före tio på en rätt så stor shoppingrunda, vill göra bort allt nödvändigt ont man måste köpa inför resan av den här lönen, för nästa gång vi får lön då är bara dagar kvar innan vi lyfter mot varmare breddgrader! :D  LÄNGTAR!!!!!



Solkrämer, alvedon, nässpray, dimor, hudkrämer, kylbalsam, vätskeersättning, ja you name.
Köpte även en onepice till Millan, ska försöka hitta en fin till Alex med, kan va mysigt att resa i då vi reser hela natten.   (Svenssonvarning på det va?) :D


Grillpremiär med underbara människor har vi hunnit med också, sen när alla åkte hem så tänkte jag att jag skulle ta och färga håret, tycker Lina Eriksson har den snyggaste hårfärgen på jorden och när jag såg att dom börjat sälja den hårfärgen för oss vanliga (tråkiga) människor som inte har råd att göra det på salong, så var det bara att slå till! 

Men.... det var falsk marknadsföring på färgkartongen tycker jag, det står "Anti yellow" "blir inte gult" "Silvershine"
MY ASS alltså, sitter här och ser ut ungefär såhär:


(google)


Men det följde med en omgång till med silverschampo, dags för det imorgon!!
Då blir det nog kanon, vill verkligen ha färgen jag är ute efter.
Nu blir det soffhäng och Biggan!

//Regina

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0