I know that I've got issues, but you're pretty messed up too

Just hemkommen från solbacken och inspanadet av de nya affärerna som slagit upp sina portar. Speciellt impad kan jag väl inte påstå att jag är. Jag kommer aldrig bli nöjd förrän McDonalds alternativt Burgerking slår upp sina portar. DÅ ska jag jubla!

Känner mig inte helt 100% idag. Småont i kroppen och seg(are) i huvudet (mer än vanligt med andra ord). Jag märker direkt när jag inte är riktigt på topp, för idag valde jag tillexempel att hänga tillbaka den där fina, glittriga tröjan som SÅG så fin ut. Brösten såg ut att sitta på magen. Och det hoppas jag inte att de gör riktigt än. Jag har dessutom valt att ta mig fett vatten över huvudet gällande middagsvalet. Hoppas vi (eller i allafall Huss) överlever. Har många "borden" idag. Men jag skjuter på det till imorgon. Då är jag förhoppningsvis frescher!


/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0