Midsommarstigen was the place to be....

Just kommit hem från träning, blodsmak från halsen hela träningen, men vad gör man inte Innebandyn? :)
Ligger garanterat i 40 graders feber imorgon, men då är jag iofs frisk till på lördag!? :)


Haft kalas idag, baka kaka, massa kaka, har jag gjort!
Men tänk om man kunde få äta dom själv :(  Kan bara titta, precis som ni kan göra nedan.
Men jag ska fortsätta hålla mig, har på vågen tappat 8,5 kg, vilket är super, men om jag ska vara ärlig så vet jag inte vars dom försvunnit, för jag märker då ingen skillnad, förutom på vågen då! :)

Då är det bara ca 9 kg kvar!! Känns långt borta, men jag måste ju försöka!

image descriptionimage descriptionimage description

Är riktigt stolt över dessa bakverk må jag säga :)

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0