Världens längsta dag

I morse ringde väckarklockan (Millan) 05.40, känns som om detta kommer att bli en lång dag.
Men shit va effektiv man hinner vara om man stiger upp i tid, hann tvätta en maskin med tvätt, en maskin med disk, städa i princip hela huset och sen när jag tänkte att jag var värd lite datortid så kollade jag på klockan och den var då 07.07!!  

Hann dock tänka för mig själv att detta måste vara ett skämt, men nu känns det ändå ganska bra!

Snart avfärd till Övik för match, håller tummarna att Ulvens tips om mitt lår har hjälpt!!! :)

Ni glömmer väl inte bort att vi har match även imorgon, på Edda, finns inga ursäkter att inte he sig dit och HEJA!! :D

Eddahallen 11.00   Skellefteå IBK vs. Ersboda SK

//
Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0