1 år visare!

En underbar födelsedag hade jag, sommaren kom på besök med besked, sen försvann den lika fort igen, men förhoppningsvis kommer den åter snart! :)

Min önskelista gick även igenom, tack alla nära och kära.
Nu har jag 80 nagelslingor som väntar på att få sättas i, en ny parfym, tvådagars till festivalen klirrad, presentkort på H&M och Gina så jag har nåt att ha på kroppen i sommar och så sitter jag här med en IPhone, men den är jag inte lika nöjd med, än iallafall! :)  (Ulven, vart det verkligen bättre??)

Saknar min galaxy lite :( Men det är väl kanske att man är ovan!?

Dags att strax åka till jobbet, nattvecka 1 av 2 håller på att genomföras nu, för om 15 dagar åker jag till TURKIET IGEN!!! :D

//Regina

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaa den är bättre! Vänta bara :D Ps. Vi ses i Turkiet :-)

2012-05-30 @ 06:13:47
Postat av: Regina

Jamen va bra, än är jag inte så positiv :) Men jag hörde ju det :D Så om ni ska in till storstan så måst ni ju höra av er :)

2012-05-31 @ 13:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0