Det tar sig...

Resan hit till värmen kunde gått bättre, först försening pga snön, de fick sopa startbanan tre gånger för att godkänna att planet skulle få åka, Millan skrek i tre timmar, konstant, på flyget, stackarn hade jätteont i öronen och alla runt om oss tänkte nog -"varför får dom inte tyst på ungjäveln" :)  Men he må då va!! :)

När vi sen kommer till Antalya (03.10) å sätter oss på transferbussen så går den sönder efter 20 minuter, så då vart vi strandade i över en timme tills att en ny buss kom och hämtade oss (Jätteroligt när man har två st i resesällskapet utan ro)

Men nu.... efter en dag med noll humör (alldeles för lite sömn) så känns det fruktansvärt bra, å dom där kilona jag lyckats gå ner kommer jag under denna vecka att lägga på mig, får ju i veckan äta vad jag vill, å all inclusive på ett femstjärnigt hotell går inte av för hackor, shit det är mat, dryck, snacks, glass, tårtor, kakor, cupcakes och massa massa mer, framdukat dygnet runt, bara hämta!
Å då är det väl klart man hämtar, man är väl int dum inte! :) Gratis är väldigt, väldigt gott!! :)

image description

Mina hjärtan på flygplatsen.



image description

En tjej som för första gången fått uppleva sommar, å hon trivs!

image description

Kan inte sluta skratta åt Robban, detta är hans inköp idag, han tyckte att man inte kunde ha en T-shirt som har mer rätt än denna!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0