Resultat

Nu är dagen här som jag skrev om den 1:a Januari, eller var det sista december?
Well well, nu har det iallafall gått 18 veckor.
Mitt mål var ju att med LCHF gå ner arton kilo på arton veckor.

Jag har inte nått mitt mål :(  Men jag är en god bit på väg, så jag får väl helt enkelt lov att fortsätta.

Men här har ni mina resultat.

På 18 veckor har jag gått ner 13 elaka gravidkilon :)
Testade även mäta lite, å så här ser det ut:

Armar: -4cm
Bröst: -12cm
Mage: -16cm
Stuss: -11cm
Lår: -7cm

Jag är ändå rätt nöjd över resultatet, även om jag inte nådde målet.
Det enda jag ångrar är jag inte tog några före och efterbilder, för själv ser jag ingen direkt skillnad då viktnedgången gått så pass sakta.



Tack å hej!!

//Regina

Kommentarer
Postat av: Sanna

Wow, grymt bra! Du är duktig.

2012-05-05 @ 16:09:22
URL: http://sannahp.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad duktig du är! :)

2012-05-06 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0