Jag antar att det är det här som kallas 'livet'?

Ibland känns det som att man bara stampar runt på samma ställe. Har så många drömmar, önskningar och planer jag skulle vilja förverkliga, men när händer det liksom? När har man tid med sånt? Jag vet att goda saker i livet inte kommer till en bara för att man vill. Goda saker kommer till en för att man sliter arslet av sig och aldrig ger upp.

Jag vill hitta drömhuset. Resa. Få fina söta friska barn. Skaffa mig ett mer varaktigt jobb. Vidareutbilda mig. Göra saker som får mig att må bra. Ha en stabil ekonomi. Umgås med folk som ger mig energi. Och som ni kanske förstår vill jag helst att allt detta ska hända på en gång. Lägger upp en skön, avslappnande bild så länge. Det är kanske det jag skulle behöva just nu; hämta andan för att orka ta i!


/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0