Big Smile!

Som Regina skriver så är mitt mellannamn "bloggtorkan" men nu är jag här så nu ska vi se vad jag kan bjuda på =)
Det händer väl inte så mycket spännande saker i min vardag just nu. Jag har börjat jobba och det är riktigt kul men jobbigt att vara borta från lillskruttan som blivit väldigt mammig av att jag är borta på dagarna =(
 
Sedan kan jag berätta att den senaste veckan har jag gått runt med ett leende på läpparna då min finaste John har bett om min hand :D Jag var helt ovetande vilket gör det helt perfekt då jag älskar överraskningar! Han friade på en underbar liten vingård uppe i bergen på Kreta. Allt var helt perfekt, till och med kyrkklockorna ringde i den gamla kyrkan när han gick ner på knä. Som ni förstår så svarade jag ju förståss JA!!!. Lilleskutt-tårarna sprutade och jag kan säga att jag var rätt så ugly på bilderna vi tog men jag lägger upp en bild på platsen iaf. Är lite svårt att återskapa omgivningen men det kändes lite som hotellet ur filmen "Mamma Mia" =)
 
 
Love Rules! <3
 /Charlotta
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linka

Så glad för din skull fina Challan:D

2012-10-05 @ 17:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0