Glömt hur det kändes

Första lediga helgen på 12v. Det känns som ett jävligt dåligt skämt att man har jobbat så mycket, och jag kan inte med ord beskriva hur sweet det känns att vara ledig 4 (!!!!!) dagar på raken.

Igår ringde en sur tant från bemanningen och ifrågasatte varför jag inte lagt någon tillgänglighet i helgen. Tyckte att hon kunde kolla i mitt schema och fundera ut det själv. Det kom ett litet fjuttigt skratt från henne varpå hon avslutade samtalet med "ha en trevlig helg". Och det ska jag sååå ha. Halloweenferre med bästlaget, fixa klart vardagsrummet, långa sovmornar och bara njuta av livet.

Puss/B

(Färgen på den murade väggen är snaaart på plats. Påminn mig vilket skitjobb det var om jag kommer på att göra det igen..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0