Hur får man tid över?

Sitter på jobbet och räknar ner, är inne på den sista av 40 arbetstimmar som jag gjort i helgen, utöver det så har det varit fullt upp, FULLT upp, inget iofs som jag skulle ta bort, men jag önskade bara att man nån gång kunde få vakna upp en lördagsmorgon och fundera -"vad ska vi göra idag"?

Som det är nu så vänder man sig om till Robban och säger -"jaha, hur ska vi lägga upp den här dagen då"?

-jamen om du gör det där först.... -då kan jag göra det där..... -sen skjutsar vi Alex dit.... -sen byter vi bil där.... -så följer jag Alex på träningen.... -sen hämtar du oss där.... - å skjutsar oss dit.. -men vem ska handla då... -När ska vi äta... -Jamen om ni äter fil och flingor ... - då äter jag nåt när vi kommer hem (22.00)


Men jag menar nu inte att gnälla över hur jobbigt detta är, så går det när man tar på sig allt helvete :) å tror man ska hinna allt!
Oftast är det kul, men som sagt, -tänk att få vakna en morgon å inte ha några planer!?

Sen måste jag ju i detta bara nämna min underbara syster som ställer upp när tiden tryter, vilket händer ganska ofta!! Utan henne så hade vi nog inte ens fått hälften gjort <3

// Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Challan

Rigge är King!

2012-10-08 @ 08:44:26
Postat av: Rigge

<3 Regina och Challan.

2012-10-08 @ 19:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0