The light in the tunnel

Jobbhelgen börjar lida mot sitt slut. Typ tack och lov för det! Mitt jobb är verkligen världens bästa, men dessa två dagar har varit grymt tunga. Hur snabbt jag än jobbar så hinner jag inte klart och det är så sjukt frustrerande att känna att man inte räcker till. Det mest störiga är fullt fungerande 40-åriga män som på fullaste allvar tror att jag prioriterar att bädda deras säng och blir förvånade och irriterade när de inte får renbäddat på lasarettet dagligen! Allvarligt? Man kan ju inte låta bli att bli asless på alla som curlar sönder sina söner/män.

Idag har jag låtit min man måla hela dan. Så curlande är jag ;) Groventren är snaaart klar och på måndag ska den piffas. Igår råkade jag beställa en assnygg kartellampa som visst råkade kosta 1800 bananer. Lätt värt det! Har man jobbat 11 helger på raken måste man få trösta sig, hehe.

Puss/B




Kommentarer
Postat av: challan

min cartell är ljusare turkos än de du köpt så du hade nog inte velat ha den då =)

2012-10-21 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0