Bla bla bla

Hade i söndags ett långt och intressant blogginlägg i mitt huvud, av händelser som skedde under helgen.
Men nu såhär några dagar efter så har jag som glömt det mesta och toppen på isberget, som gjorde att man tappade hakan, har smält.
 
Fast jag ska försöka komma ihåg alla små detaljer så ska jag nån dag berätta.
 
Kan iallafall berätta om en rolig händelse som hände när vi hade spöknatta i urskogen härom helgen.
Klockan är sent och vi sitter ute runt en grillring och har det trevligt, det är alldeles kolsvart och himlen är stjärnklar, Linka och Frida försöker hitta lilla björnen och några andra "stjärntecken", men jag och Bea hittar ändå det bästa, vi ser tre stjärnfall på en och samma gång, det var riktigt riktigt fint, samtidigt som det nästan ser ut som strecken efter tre jetplan, då tittar Rigge upp för att se stjärnfallet och utbrister, -"Men är ni dumma, det är ju elledningen"
 
OOPS :D
Well well, det var fint så länge vi trodde att det var nåt annat iallafall :)
 
//R
 

Kommentarer
Postat av: Linka

Hahahaha Ja ni var ju helt förstummande över hur fiiiint det var;)

2012-09-20 @ 12:57:52
Postat av: Sarah

HAHAHAHAHAHAHAH

Oj... det kom lite kiss!

2012-09-20 @ 23:26:37
URL: http://spagglblogg2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0