#aldrigvila #girlswithmuscles

Mina stackars lår är mer döda än levande. Hur fasiken kan man ha sån sjuk träningsvärk av att löpa 4 km och köra lite lätt fys sen? Jo, svaret stavas; s å_g å r_d e t_o m_ m a n_i n t e_r ö r_s i g_e t t_s k i t_p å_ t i o_m å n a d e r ! Idag blev det dryga fem km i löparspåret och kilometertiden hade förbättrats med nästan en halvminut sen i förrgår, och det mina vänner säger inte ett skit, för sämre kilometertid får man ändå leta efter.
 
Jag funderar att göra om denna blogg till en fitnessblogg. Jag ska hashtagga alla inlägg med minst 20 träningstaggar och sen så ska jag lägga upp bilder på min #smalakropp och mina proteinshakes. Jag ska köpa mig ett snordyrt gymkort på 360 enbart för att kunna stå i speglarna och fota mig bland maskinerna. Och så ska jag göra squats! Sjuuuuka mängder squats! 5000 om dan, minst! Det här mina vänner, det kommer att bli succé!
 
/B
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0