Vet inte om jag ska kissa ner mig av skratt eller gråta mig till sömns

Denna dag alltså. Jag saknar ord. Av flera anledningar känns det inte rätt att lämna ut allt här då jag inte vet vilka som läser, men denna dag ska jag då för evigt minnas. Dagen då en i närområdet gick insane. Dagen då våran gård fylldes med allt från stubbar, blomsterarrangemang till soffgrupper och bord.

Så nu sitter jag här i en launge-grupp på altanen som inte är vår och funderar här fan vi ska kunna kånka tillbaka allt?

/B


Kommentarer
Postat av: Rigge

Jobbigt att kanske bli tagen för tjuv då man vi återställa grejer! ;-):-)

2013-08-20 @ 21:01:35
Postat av: Bea

Förhoppningsvis var det bara ett mani-skov och inte demens ;)

2013-08-20 @ 21:13:42
Postat av: regina

Kan fortfarande inte sluta skratta :)

2013-08-20 @ 21:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0