Mina bästa vänner

Hoppas och ber att penicillinet hjälper, man är inte så kaxig när man har ont i öronen!
Trodde att allt var över efter förra helgen, då mitt högeröra ville påpeka att det fanns där, med råge!

Men nädå, när allt var som roligast på juldagen, dessutom på krogen så kom mitt vänsteröra på att det också skulle jävlas, ännu lite mer än det högra!

Satt där som en blåsfisk och försökte tryckutjämna för att få bort smärtan!
Men det var bara att ge upp och inse att örat hade vunnit!

Men det var iallafall en supertrevlig kväll, så länge den varade :)
Nu lever jag på piller som jag hoppas och tror ska göra underverk!

Måste ju bli frisk innan nyårs... för då ska jag ju.... ja just ja, jobba! :(

/Regina






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0