All hearts day

Många verkar tracka sönder instagram & facebook idag med bilder på diverse blommor, nallebjörnar & chokladaskar som deras respektive gett dem. Supergulligt, verkligen, och tanken är inte att jag ska ta bort eran myspyskänsla över att ni är speciella and so on, för det är ni. Det är bara det att (förlåt om jag rub it in your face nu) det är liksom såhär de flesta normalfuntade män GÖR på allahjärtansdag. Likaså min.

Jag sitter och småler lite för mig över allas totala eufori över att fått en blomma idag. Är jag totalt okänslig, uträknande och "ta-för-givig" som tycker att det är hundra gånger mysigare att få en blomma en helt vanlig tisdag, i mitten av maj, bara för att? :)

Idag fick min andra hälft en supergod plankstek gjord av sin hårt arbetande hemmafru, för nån sa någongång till mig att vägen till mannens hjärta går via magsäcken. Det stämmer ;)

Ha en fin alla hjärtans dag alla!

Puss B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0