Dagen med stort M är här!

Fredag. Och inte vilken fredag som helst, utan MELODIFESTIVAL-FREDAG! Jag längtar så jag dör! Detta kommer bli hur bra som helst!

Jag och Forsberg ligger fortfarande kvar i sängen och har det varmt och skönt. Ser lite "efter tio" med Malou och kan inte låta bli att förvånas över vilka totala naiva stolpskott som finns. Det handlar om sol-och-vårare som på svenska dejtingsidor lurat kvinnor på miljontals kronor. Hissen kan ju inte gå ända upp om man ens tänker tanken att föra över pengar till en vilt främmande man i en annan del av världen och sedan sitter i studion och inte har en aning om varför man blev lurad..?!

Ska mixa ihop mitt nya craving (smoothie) nu innan jag ska bylta på mig kläderna och traska iväg till pappsen en sväng. Fina fina pappa!

Ha en fin dag!
/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0