Mello 2013 - I love you!

Melodifestivalen är igång igen!!! Självklart satt jag med marängswichen i högsta hugg och med gåshud även på huvudhåret när introt sparkade igång. När sen Euphoria-introt entrade mina trumhinnor kändes det som jag kissade ner mig inombords. Egentligen vet jag inte vad det är som gör att jag älskar denna mello så mycket som jag gör, men ATT jag älskar den är det inget tvivel om.

Dagens startfält var dock inget att hänga i julgranen, bortsett från David som levde upp till alla Skellefte-stalkers förväntningar och levererade, men resten? En Calcutta-donna som försökte sig på en sommarplåga alá "dunka mig gul och blå"-light, en hen hämtad direkt från Sailormoon, två tap (J-J & porslinstanten), tråk-gadd, tråk-kaksbönorna och hon-som-varken-kunde-dansa-eller-sjunga-och-killen-spelade-Alf-introt-med-saxen.

Mellanakten gillade jag dock skarpt. Danny i bar överkropp i 3 sekunder, och årets milf Lena PH. Hur tight får man va när man är typ 50?

Hoppas på en bättre omgång ur artistsynpunkt nästa vecka. Blir inte ledsen om det kommer en RIKTIG schagerdänga som man kan söva pluttisen till i vår :)

/B


Kommentarer
Postat av: Linka

Pernilla W är med nästa helg! Längtar redan!

2013-02-03 @ 11:29:51
Postat av: Bea

Men jag hööörde det! Mina förhoppningar är skyhöga nu ju!! :)

2013-02-03 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0