Schlagerfreak

Huss försöker intala mig att det är en liten hårdrocksbäbis som växer i min mage bara för att den EN GÅNG sparkade till när Huss brände Metallica på hög volym i bilen. Idag har det dock blivit klart att det är en schlagerbäbis som härjar därinne, för så fort schlagerdängorna kommit igång på min spotify idag så har plutten börjat möblera om bland tarmar och organ. Och det var inte EN spark med "sluta för fan"-budskap, utan nu var det diggning för kung och fostervatten! :)

På fredag ska du få gå på din första melodifestival skruttet! Jag längtar lika mycket som dig <3

/B



Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja, fostervatten är då bättre än kungsvatten!

2013-02-14 @ 13:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0