Tisdag:

1. Händiga gänget har varit här hela dagen och styrt upp våtrumsspacklingen av väggar och golv. I början av mars blir allt klart! Yeeej!

2. Det luktar död räv/gammalt bajs i hela huset av mattan som satt på väggen. Tydligen normalt men icket fresch. Hej ännu fler aromalampor och doftljus.

3. Tydligen är jag hälsan själv enligt barnmorskan. Allt ser toppen ut med det lilla livet & tydligen med mig med, även om man ser ut som man genomlevt inte bara sju, utan 77 svåra år.

4. Jag ska få långa Keplers andra bok av bästaste Emma, då några hustomtar tydligen snott min. Livet är räddat! Har ni inte läst dem så börja för fan!

5. Det är fet-tisdag idag. Eftersom alla dagar är feta för mig så har jag inte ätit någon semla idag, för det gjorde jag tydligen igår. Och i förrgår. Och dagen innan det..

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0