Vem vare som kasta? Vem fucking vare?

Vem var det som kastade gummiklubban i mitt huvud? #intefräsch

Trots denna skitförkylning så har jag varit sjukt effektiv idag. Långprommat med skithunden (han är förtjänt av det namnet då han krossar sina egna bajsrekord gång på gång), dammsugat, skurat, skottat gården, hjälpt till att rensa vårat skrotupplag på baksidan från all toa-interiör och nu håller jag på snöra ihop våffelsmeten. Helvete så bra hemmafru jag är!! Och sjukt glad är jag över att jag pallar sånt här trots att jag är höggravid. När jag var till barnmorskan sist mötte jag fyra andra gravvos. Tre av dem hoppade på kryckor! Där gissar jag att männen inte slipper skotta gården när de kommer hem från jobbet..

Detta blev det bästa prettoinlägget jag skrivit på länge! När man är blekfet och ofager får man kompensera upp det med andra skills för att inte bli ensamstående morsa helt enkelt ;)

Puss/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0