2013

Det känns helt sjukt. Tjugohundratretton. Tjuuugohuuundratreeetton! När jag var liten och tänkte på tjugohundratretton, eller tjugohundratalet över huvud taget, så tänkte jag på flygande bilar och människoliknande robotar. Riktigt så snabbt gick inte utvecklingen trots allt.

Det känns som att 2013 kommer att bli ett fantastiskt år. Många fantastiska upplevelser väntar, men den största av alla är nog det som beräknas hända i mars. Jag har bara så svårt att greppa det. Att VI ska klara av att ta hand om ett litet litet liv som är helt oförmögen att klara sig utan oss. Att VI ska kunna uppfostra en liten människa till att förhoppningsvis bli en vettig sådan. Hur fan bär man sig åt? Jag får panik! Hoppas det följer med en instruktionsbok hem från förlossningen, annars känner jag att detta kan gå hur som helst!

Puss/B


Kommentarer
Postat av: Therese

Ni kommer bli fantastiska föräldrar, det är jag säker på :)

2013-01-08 @ 20:54:14
Postat av: Lyxell

Hoppas boken har rundade hörn då, för att minska smärtupplevelsen när den ska ut ;)

Ni kommer att bli fantastiskt underbara föräldrar!!! <3

2013-01-09 @ 23:01:49
Postat av: Anna

Ni kommer att fixa det galant! <3
Kram från Oskar å Albin

2013-01-10 @ 09:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0