....

Tänk om man fick ha ett telefonnummer till himlen. Att jag kunde ringa och fråga dig saker som ingen annan kan svara på. Det finns så mycket jag skulle vilja berätta, fråga, få råd om, be om hjälp med. Jag önskar att du kunde vara här, här och nu, och se mig. Din lilla tjej som försöker låtsas att vara stor. Och allt tjoller om att du "alltid är med mig" känns enbart som bullshit idag.

Jag vill ha en fysiskt närvarande mamma som kan trösta mig när jag är ledsen, glädjas med mig när jag är lycklig, stötta mig när jag har det jobbigt och som, lika mycket som jag, längtar efter det som sparkar i min mage. Jag kommer aldrig ha en mamma som ringer och erbjuder sig att sköta när natten varit jobbig, stickar söta tjocksockor, tjatar på mig att jag klätt den lilla för lite eller lägger sig i hur saker och ting ska göras.

Det gör så ont att det aldrig kommer hända.

/B


Kommentarer
Postat av: Anna

❤❤❤

2013-01-30 @ 14:09:22
Postat av: R

<3 Tror ändå stenhårt på "bullshitet".
Kan se mig Louise där uppe, så stolt över sin fina dotter och helt överlycklig över att den lilla fisen du har i magen <3

2013-01-30 @ 15:35:55
Postat av: Linka

Det är så hemskt! Ni som inte få ha kvar era föräldrar.
Fattar inte hur ni klarar er:( Så förstår(men ändå inte iåm jag inte har en susning om det helvete du går igenom)att du mår dåligt över att aldrig få uppleva det du skrev ovan!
Massor med styrke-kramar<3<3<3

2013-01-30 @ 17:47:10
Postat av: Tess

Jag håller med R om att hon är otroligt stolt över dig och att hon garanterat saknar dig lika mycket.

2013-01-30 @ 21:38:30
Postat av: Anna

Självklart förstår jag din tanke till det du skriver, mamma är alltid mamma. <3 Kom dock i håg att du alltid kan ta "släkten" till hjälp, du kan ringa mig när du vill! Förstår att du har många tankar kring barn och förlossning osv så PRATA om det med de du känner för att prata om det med! Och tyvärr i ditt fall så har du ju inte mamma, som de flesta "bollar" med. Känner för dig och ditt dilemma! Louice är med dej varje dag, det är jag övertygad om, men det kan vara skönt med någon som talar tillbaka. Kom i håg att vi älskar dig och att ni alltid kan ringa, vi är bara 15 min bort! Stor kram Anna å Ponta

2013-01-30 @ 22:15:49
Postat av: Jennie

❤ Skickar lite styrkekramar iaf :)

2013-01-30 @ 23:30:11
Postat av: Evelina

Ibland är livet så förbannat orättvist! En stor varm och (tyvärr ) förstående kram till dig ❤

2013-01-31 @ 00:27:05
URL: http://evelinabjork0215.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0