Hej bloggen!

Jag är ju sämst! Bloggen kommer typ sist i mitt liv just nu och jag tänker varje dag, eller varannan, att jag ska skärpa mig, men så dyker det upp nåt annat. Undanflykter jag vet, men ni får helt enkelt vara nöjd med det lilla ni får, hehe.

Livet flyter på. Fem (det går inte göra nog med utropstecken!!!) arbetsdagar återstår tills jag går på mitt livs ledighet. Får förmånen vara hemma i två månader innan pyret beräknas anlända och försöka smälta att vi inte kan trycka på rewind ;) Inte för att jag VILL trycka på rewind men tanken att det inte kommer att göra skönt att klämma ut bäbisen hits me allt för ofta nu, haha. Det ska iallafall bli så sjukt härligt att få vila, läsa böcker (som jag aldrig gör, men Kepplers masterpieces måste man ju igenom), pyssla på hemma med lite småprojekt, ta sköna vinterpromenader och bara njuta.

Dags att stiga upp ur den varma och mjuka sängen och möta den här dagen som kommer att bestå av innebandy och fest med tokfina brudar ikväll. Själv ska jag gå all in, hehe!

Puss/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0