Solsken både ute & i sinne

Solen skiner. Tempen ligger på behagliga fem grader. Jag får vårkänslor så det sjunger om det! :) Önskar man var ledig idag så man fick njuta av härligheten, men jag får schå mig till nästa vecka :)

Har just kommit hem från barnmorskan som mätt och lyssnat på det lilla pickande hjärtat. Helt fantastiskt! Hjärtljuden har under besöken legat på 153, 148 och nu 136. Tror jag har en shemale därinne ;)

Sex kilo lussebullar/glass har jag lagt på mig så här långt under resans gång och bäsens huvud har börjat lägga sig tillrätta, men är inte fixerat än. Är så nyfiken på vad för liten filur som bor därinne. Längtar så jag spricker både ordligt och bildligt talat ;)

/B


Kommentarer
Postat av: Rebban

Du är så vacker!! Finkulan

2013-01-22 @ 17:18:19
Postat av: Linka

Så fräsch!!!

2013-01-22 @ 17:53:11
Postat av: Maria

Snygg du är :)
Puss!

Tror förresten att lussebullar är att rekomendera för preggos. Jag åt hur mycket som helst och jag gick totalt upp 8kg- vi kan vara något på spåren ;)

2013-01-22 @ 18:30:39
URL: http://lillemikaels.blogg.se
Postat av: Bea

Tack sötnosar! Men trots min "ringa" vikt så känner man sig aningen otymplig :P
Och Maria, känns som det snart ligger evidens bakom våra studier om lussebullar, hehe

2013-01-22 @ 22:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0