Torsdag

Jag vill börja med att tacka för all fin omtanke ni sände till mig efter gårdagens inlägg. Ibland rinner liksom bägaren över och jag ska inte sticka under stolen med att mina gravititetshormoner får det hela att rinna över om än ännu mer.. När dem kommer i svallning kan man liksom inte undvika tsunamivågen ;) Men jag mår bra! Jag vill inte få det att framstå som att det är synd om mig eller att jag är otacksam för dem som jag har i min närhet. Jag är tvärtom meeer än tacksam för dem som jag har runtom mig. Men mamma är alltid mamma och så kommer det alltid vara.

Dagen har spenderats på Edda med Kalle tills dess att vi bägge såg ut som russin efter att legat alldeles för länge i relaxen. Söta grannen bjöd sedan på sina snuuuskigt goda amerikanska bullar. Att vara ledig och unna sig saker är helt underbart!

Hoppas bara att jag får något besked från försäkringskassan imorgon. Mitt ultramongo till handläggare har räknar fel på min ersättning med nästan 7000 kr. I MÅNADEN. Då känner man att man kan hålla sig för skratt! Dock vet jag att jag har rätt så jag har inte tänkt ge mig. Man känner bara att man blir så jävla irri när dem förutsätter att man är årets bidragsfuskare 2013 och att de ska göra allt för att sätta käppar i hjulet för en tills man tillslut inte orkar strida längre. Jag vill ju bara njuta av detta nu och inte låta all min energi gå åt till att kriga om sånt här tjafs. Så håll era tummar är ni söta ;)

Puss/B







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0