Discokula delux

En ynka vecka kvar sägs det. Börjar känna mig tung, trött & lagomt less nu. För en vecka sen kände jag mig sjukt oredo och tyckte gott och väl att plutten kunde stanna därinne i en månad till. Det var som att jag kände att jag aldrig skulle kunna tänka mig in i rollen som mamma, men nu känner jag att jag vill att denna lilla skrutt ska komma ut. Jag är redo! Jag har förlikat mig med tanken att det vore mer konstigt om man INTE hade känslor av oro och spänning, jag menar, detta kommer ju vända upp & ner på hela våran tillvaro. Ett helt nytt kapitel ska skrivas i vårt liv, det förhoppningsvis bästa kapitlet någonsin.

Längtar så sjukt mycket efter att kunna ligga hur jag vill i sängen, kunna ha mina vanliga kläder och kanske främst av allt få lära känna det lilla liv som växt i min mage under nio månaders tid. Hur ser du ut? Vem är du lik? Är du kille eller tjej? Vad har du för liten personlighet?

Nu tycker jag att vi kan betta lite. När kommer hen och vilket kön? Jag vet, men kan du gissa? ;)

/B


Kommentarer
Postat av: emma lidman

Jag tror på en tjej. Som kommer den 30 mars! (Nu kommer du säkert få före mig bara för att jag tippar att du ska gå över) massor av lycka till när de väl är dags, nu är du snart i mål! Kram!!

2013-03-19 @ 14:04:26
Postat av: Anna.s

Jag tror på pojke... Och den 1 april 😊
Lycka lycka till och hoppas du slipper vänta allt för länge till på det lilla miraklet !!
Du/ni kommer bli toppen föräldrar❤🌟

2013-03-19 @ 15:38:45
Postat av: Sarah

En pöjk! 27 mars.

2013-03-20 @ 00:37:46
Postat av: Theres

Jag tror det blir en liten pojke som kommer 23 mars

2013-03-20 @ 13:21:48
Postat av: anna L

Pojke 28 mars :)

2013-03-20 @ 21:26:38
Postat av: Maria

En Ulv, som kommer den 29/3....

2013-03-21 @ 14:31:31
Postat av: PebbenTheKing

Eftersom karlar får karlar så gissar jag givetvis på en flicka. Hon kommer titta fram den 28:e, det har Huss planerat för då får hon dela födelsedag med Keith Tkachuk.

2013-03-21 @ 22:30:16
Postat av: Anna

Det blir ju en Billie den 25 mars! Så det så!

2013-03-23 @ 15:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0