131113

Idag har jag stört mig extra mycket på två saker.

1. När folk säger "GÅR du hockey/fotboll/innebandy?". Nä, man går inte sånt! Balett går man, hockey SPELAR man.
2. När man pratar om ett lag man inte spelar i (vi tar Skellefteå AIK som ett praktexempel) och säger "VI vann idag". Nä, NI vann inte! DOM vann!  NI har inte vunnit ett SM-guld, AIK vann det!

Så, då hade vi fått det ur världen :)

Annars då? Jotack. Inte en lugn stund på Stormstigen. Det kryps, klättras och sovs dåligt här. Det är mycket som händer i den lilla kroppen och till och med jag får ju växtvärk av att bara titta på henne. Och jag då, tjejen som alltid kommer i andra hand nuförtiden, jodå, det är bra med mig med. Jag har borstat håret idag! Jag har även gjort en mindmap över karaktärerna i Bron så att jag ska få en tydligare bild över vem som har det största motivet att vara storboven i dramat. Det går sådär. 

Snart helg igen. Helg kommer alltid vara bäst, även fast man är ledig jämt! 

Puss/B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0