Ännu mindre vis

Har spenderat min måndagseftermiddag på ett operationsbord på lassa där en tandläkare gjort mig aningens mindre vis genom att operera min vågrätt växande enorma visdomstand. I en timma kapades, slets och borrades det för att få lös aset. Jag mumlade tillslut fram ett "snart får ni nog ta sugklockan" men just då slet hon ut den. Efter en halvsidesförlamad eftermiddag och kväll så har nu känseln återfunnit sig. Nu inväntar jag den, enligt tandläkaren, förväntade svullnaden och blånaden i fejset, men jag tänker att den kan matcha min babylugg, förlåt, min frontala babypage (för den ÄR enorm). 

Ska knapra i mig mina Citodon och entra sängen. Har längtat efter den sen 04.55 i morse. 

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0