En omtvistad omflyttning

Mannen i huset är uppgiven, men själv känner jag mig väldigt tillfreds med nya möbleringen i vardagsrummet. Har "vänt på steken" och bytt plats på soffa och tv. Tycker att det blev massor mer mysigt, men Huss suckar högt. Vi har fått kabelproblem förstår ni. Alla våra kablar (parabol, internet osv) är dragna uppe på vinden och kommer fram där tvn stod förut. I och med mitt påhitt så måste vi (läs: nån kunnig) dra om kablaget för att tvn ska funka. Haha, Huss är inte helt overwhelmed över min uppfinningsrikedom ;) Så sammanfattningsvis: ommöblerat men tv-löst på Stormstigen. 


/B


Kommentarer
Postat av: Linka

Men nu missar ni ju om det händer nå action på altan medans ni sitter i soffan!;)

2013-11-08 @ 20:27:05
Postat av: Bea

Det är ju just det jag VILL missa. Då hinner jag ju "låtsas-somna" ;)

2013-11-08 @ 22:32:06
Postat av: Linka

Hahaha<3

2013-11-09 @ 00:02:13
Postat av: Rigge

Perfekt spökaläge nu alltså! 😉😀

2013-11-09 @ 22:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0