Jagbrytersnartihop

Nu är jag så less på att få en, ibland på sin höjd kanske två, timmars sammanhängande sömn.. Sedan två månader tillbak har lillstrumpan börjat sova mer oroligt, men ändå uthärdligt. Att ha gått från att sova helnätter till att vakna 2 ggr per natt är väl inte så mycket att säga nåt om. Men sista två veckorna alltså! Jag skämtar inte om jag säger att hon vaknar 10-20 ggr per natt! Då står hon gråtandes på alla fyra i sängen och gungar fram och tillbaka. Oftast räcker det att bädda om henne, men inatt valde hon att dessutom vara vaken i 2,5 timma. Jag är allt annat än människa och vill bara säga simsalabim och så är allt bra igen. 

Sånna här gånger saknar jag min mamma mer än nånsin. Min telefon kommer aldrig ringa och hon kommer aldrig säga "kom hit med henne så tar vi henne inatt".

/B

Kommentarer
Postat av: Emma

❤️

2013-11-20 @ 15:15:31
Postat av: Sofie

I know the feeling. Har två barn som från dag ett i princip aldrig velat sova... det tog över ett år med Noel innan han sov på nätterna men helt plötsligt från en dag till en annan så insåg han att det va ju rätt skönt att sova.. på natten iaf :) det är riktigt tungt när man blir så himla trött men jag lovar att det vänder! Kram!

2013-11-20 @ 20:01:29
Postat av: Maria

Men lillstumpan då. Håller hon på att få tänder? Har du ingen som kan ta henne en stund på dagen så du får sova igen lite?

2013-11-21 @ 09:48:15
URL: http://jagochminaskatter.blogspot.com
Postat av: Anna

Ring människa! Tryck i henne både gröt och välling på kvällen så hon inte orkar annat än att sova! Men som sagt, ring så tar vi henne en natt eller en dag så du får sova! Gulle💜

2013-11-21 @ 19:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0