131017

Inatt drömde jag de bästa av drömmar. Foppa återuppstod efter att ha varit död i en vecka (!!!) och Kaninkokerskan packade ihop sina tujor och flyttade. Vilken lycka! Jag blev lite besviken när jag vaknade och insåg att det var en dröm men hoppas stenhårt på att den sistnämnda drömmen åtminstone är en sanndröm som går i uppfyllelse väldigt snart! ;)

Annars då? Jotack, har inlett
Projekt vänja-av-Tyra-nappen-nattetid då hon senaste veckorna gnytt och gråtit i sömnen så fort hon tappat tutten. Ett lyxproblem kan tyckas, men jag började bli lite less på att måsta plugga in den ett x antal ggr/natt nu så nu gör vi ett försök att vara helt utan. Då det bara gått 1,5 h sen hon la sig så är det hittills svårutvärderat, men hon somnade utan några större protester så vi får väl se om jag är en zoombie imorgon efter en stridig natt.

Imorgon kommer pappa & Sara hit på middag och Huss får äntligen helg! Älskade fredag!

/





/B


Kommentarer
Postat av: Sarah

Älskade unge!

2013-10-19 @ 00:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0