Ogoogel-bar

Livet utan facebook är underbart. Känns så jäkla skönt att slippa den energitjuven! Det har till och med gått så bra med min avvänjning att det börjat slå mig att man kanske skulle ha plockat bort Instagram också... 

Jag hade verkligen lovat mig själv att hålla vänkretsen på instagram småskalig och intim, bara de närmsta vännerna som känner mig såpass bra att de inte behöver gnälla över att jag bara lägger ut bebisbilder. Likafullt sitter man med vissa följare som aldrig ens skulle säga hej till en på stan samt med ett ständigt tickande dåligt samvete över att man "inte följer någon tillbaks" and so on. Jag kan liksom inte förstå att folk som inte känner en, ens har ett intresse av att se vad jag har för mig? Dessutom går det ju inte ens plocka bort folk som man i vaga ögonblick godkänt! Jaja, det här beslutet tåls verkligen att tänkas på. Fortsätter det på den inslagna linjen så är jag snart ungoogable ;)

/B

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det ger du fan i!

2013-10-13 @ 23:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0