Tillbakablick..

Vi har kommit fram till att det är dags för oss att framkalla kort, vilket vi inte gjort på typ sju år, så jag sitter i skrivande stund och tittar igenom massa bilder. Landar i en hög av underbara gamla godingar. Kolla bara in dessa...
 
 

 
 Tyras kusin Hilda på alla dessa tre kort. Galet lika varandra om ni frågar mig, 2006 är dem tagna.
 
  Jag och en trött Alex någon gång under 2005.
 
Skandalrubriker under 2006.. haha
 
En balkongfest på gruvgatan 2006!
 
Olles 2007, heh
 
Singstarsferre i oktober 2007. Kvällen då Challan och John fell in lööööv ;)
 
Julgalan, även detta 2007.
 
Denna bild är så jävla antik att jag inte ens minns datumet. Men 2005 tror jag ;)
 
En av alla extremt sköna dagar på Ibiza, juni 2009
 
På väg med tåg till Göteborg, våren -08
 
Extremt frescha tjejer på samma resa.
 
Året efter, på väg till samma destination som ovan, nu i specialstripad minibuss.
 
Hem kom vi, och jag med denna vackra souvernir
 
Premiär på lanternan, 2007.
 
Festivalförfest hos mig, 2007
 
Festivalförfest hos mig året efter, dvs 2008. 
 
Och så festivalförferre hos mig då, fast 2009!
 
2010, gissa vad, det är festivalförfest.
 
Och nu orkar jag inte lägga ut mer bilder! Men jag hoppas att ni får skratta litegrann iallafall.
 
/B
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0