Vila i frid, part II

Det har varit mycket sorg och olycka denna vecka. Först det som hände våran pluttvovve, sedan blev svärmor övercyklad av ett psykfall (ja, faktiskt bokstavligt talat ett riktigt!) på stan och fick en fraktur i knät varpå hon opererades i 4 timmar igår, och så igårkväll hölls begavningen efter Skellefteå IBK's damlag som lagt ner och gått i graven. Det sistnämnda var, trots benämningen "begravningsfesten", en sjuuukt trevlig tillställning som jag behövde mer än någonsin. Tänk att man har så många fina människor runtom sig! 

Men NU bestämmer jag att det får vara slut på tragik och elände! Jag för så ont i hjärtat och blir riktigt ledsen då folk säger att "hemska saker som händer är MENINGEN". Ingen tragedi över.huvud.taget kan vara MENINGEN?!  Att det är tillfälligheter kan jag köpa, men om hemska saker är meningen, vad har man då gjort för elände för att förtjäna det? 

/B




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0