Bad hair day everyday

Är så galet less att tappa hår! Efter en dusch ligger det en hög vid avloppet som lätt skulle kunna misstas för en tappad tupé. Är så galet less att dag ut och dag in se ut som ett åkerspöke! Jag är även så galet less på att inte kunna göra ett skit med det pga den äckligaste jäkla babyluggen ever. Jag undviker att ens titta mig i spegeln då jag bara vet att jag blir ledsen över att se det totala förfallet. Det är sjukt jobbigt att aldrig känna sig riktigt fin..

Blä!

/B








Kommentarer
Postat av: anna lu

Älska babylugg !

2013-09-17 @ 13:41:52
Postat av: Evelina

Här hemma kallas du för snyggBea av min man (!) och mig. Så vi andra ser nog något annat är vad du gör! Puss snygging ;)

2013-09-17 @ 16:20:12
Postat av: Bea

Ja, nu har jag ju försökt dölja fanskapet till babylugg med en vanlig lugg utanpå, haha! Folk trillar baklänges när jag visar babyluggen, för det är som en page i pannan.

2013-09-17 @ 17:56:21
Postat av: Bea

Men det värmer Eve att du och din man (!) ser förbi mina brister ;) PUSS

2013-09-17 @ 17:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0