DIY

D.I.Y. Det där nya märket alla snackar om, nivet. Trodde till så sent om igår att detta var ännu ett svindyrt inredningsmärke som folk "bara måååste ha", tills jag startade igång min blonda hjärna..

Surfat runt på instagram ikväll och besökt massor av användare som fotar sina hem, sina kuddar, sina tavlor och sina snordyra designgrejor. Jag inspireras och fascineras. Mest fascineras jag över hur fan folk har råd att köpa ett kuddfodral för tusen spänn, eller hur man överhuvudtaget VILL köpa svindyra kuddfodral som dem gubbsover på en vecka och sedan blir less. Men det är klart, dem lever kanske inte på mammalön från försäkringskassan heller ;)

Försöker hitta inspiration till Tyras soon to be room. Går väl typ sådär. Orkar inte med ett knallrosa rum med nallebjörnar! Ramlade över en tapet som är så grymt snygg, så just nu står den etta på min lista, men jag ska nog hinna ändra mig både en och fem gånger innan allt är klart ;)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0