Glasögonorm

Gick till optikern för en koll om jag skulle ta ut ett par terminalglasögon och när hon kollade min syn konstaterade hon att det var illa :/
Behöver visst glasögon dygnet runt och hade dessutom så trötta ögon att hon inte kunde göra en rättvis synkoll så hon hämtade ett par glasögon från lagret och sa att jag skulle ha dessa hela dagarna i två veckor och sen komma tillbaka för en synkoll igen!

Vet inte riktigt vad jag riktigt känner inför detta, dyrt är det ju och så ska man ju lyckas hitta ett par bågar som man faktiskt kan känna sig fin i!!

Men det positiva är ju att jag faktiskt känner att mina ögon inte är så ansträngda och att jag helt plötsligt ser livet från en helt annan sida :)

/Regina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0