Gråa söndag

Dagen bjuder på grått och trist väder. Skönt dock att slippa regnet, så det blev en lång och skön promenad med mina småhjärtan på morgonen. Eller morgon och morgon. Efter Tyra ätit sin välling kl 07.00 valde hon (och jag var inte sen på att hänga på) att somna om tätt intill mig och vi sov till 11.08!!! Nåt så KOPIÖST skönt! Kan inte minnas när jag sov så länge sist. Men det är då minst ett halvår sen ;)

Nu laddar vi batterierna för denna veckas upplaga av babysim. Tyra har inte lärt sig crawla än. Börjar vara nervös att hon är lite sen i utveckligen, hehe. Kvällen ska spenderas i hemmets trygga vrå med en FET karrapåse. Min sugardaddy lämnade ju trots allt hela sin kvarlåtenskap till mig innan han åkte på bandyturné i fredags så att jag skulle kunna leva livets glansdagar i helgen.



Puss&hej /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0