Bästa dagen/kvällen/natten under 2013

Väckarn ringde kl 05.00 lördagen den 13 Juli 2013 och jag kom att vakna till en helt underbar dag som jag skulle göra vad som helst för att få uppleva igen, igen och igen.
Varenda liten detalj av detta dygn ligger mig så varmt om hjärtat och det har man ju sina nära och kära att tacka för, så TACK!!
Måste kanske ta och lägga ut några festbilder här på bloggen, har ju varit rätt "ego" på den fronten och bara lagt ut bilder på oss :)
Men det finns massor, massor av roliga och sjuka kort!
Ända från när väckarn ringde till precis 24 timmar senare där på söndagsmorgonen då vi var tre tappra festdeltagare kvar, Jag Robban och Jocke N.
Vi avslutade natten,sittandes på bron, med att titta ut över havet och fundera hur fan vi skulle orka ta oss till bilen som stod fem meter framför oss :D
 
Det lät väl som ett mysigt avslut va?
Fast om sanningen ska fram så satt två stycken på bron och gjorde just detta medans en tredje part plockade och städade och gnällde på de två på bron över att de var så lata och inte hjälpte till :D
 
Vem som gjorde vad lämnar vi åt fantasin! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rigge

Oj, det var ett fantastiskt dygn. 😛😍

2014-01-10 @ 20:40:58
Postat av: Linka

Topp 3 på bästa händelser 2013! Helt magisk dag, kväll å natt😍

2014-01-10 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0