Familjen annorlunda

Efter att ha sett "familjen annorlunda" igår så kom jag och Huss fram till att vi också ska skaffa 12 ungar. "Men vårt hus kommer ju bli för litet" konstaterade vi ganska snabbt. Som en gudagåva ser jag dock till min stora lycka att villan två hus bort ska säljas, så den brillianta idén att köpa det med och bygga en kulvert dit känns helt självklart!

Nä, fy ändå. 12 barn! Jag tror inte man är kapabel att uppfostra så många barn, varken gällande tid eller ork. Och hur har man råd? Bara matkontot gör mig bensvag. Nä, något fotbollslag ska vi inte avla fram, det kan vi snabbt konstatera!

/B

Kommentarer
Postat av: Linka

Skulle man komma ihåg namnet på alla eller hur många ggr skulle man lyckas glömma nån😱😉

2014-01-29 @ 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0