Fruhippa

Jag trodde i mitt stilla sinne att jag skulle på dop i Malå igår, men så plötsligt plingar det på dörren på Smultronstigen och in i hallen kliver Challan och Regina. Tusen tankar flög genom huvudet. Skulle dem upp i Tjamstan? Hade dem följt med John och Robban på fiskeresa? Nä, dem var där för att kidnappa mig till min fruhippa, som jag aldrig i min vildaste fantasi hade föreställt mig att dem skulle ställa till med nu.

Så i rosapantern-kostym bar det av till stan igen, och där väntade en massa fina tjejer på oss. Det blev en fullspäckad dag fylld med uppdrag, lekar, nationalsång, god mat, tårar, skratt, Singstar, beerpong, mycket dricka, dans och mys.

Just nu känner jag mig så glad, lycklig, fnittrig, rörd men framförallt väldigt väldigt tacksam. Tacksam över att jag har världens bästa vänner!!! Jag älskar er från botten av mitt hjärta!

Puss/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0