Måndag 27/1

Det känns som att jag aldrig har något revolutionerande att komma med nuförtiden. Men vad är sena partynätter och skvaller jämfört med tidiga mornar och bebissnack? ;) 

Idag är det precis ett år sedan jag beviljades havandeskapspenning och fick gå hemma på heltid i två lyxiga månader innan donnan som ligger och snarkar i rummet intill valde att entra världen. Hur snabbt får tiden gå egentligen? Jag har varit hemma ett år, och det känns på sin höjd som max tre månader.

Sen sist jag skrev har följande hänt; jag har försökt städa i fyra fem dar. Det är lättare sagt än gjort med en bäbis hängandes i byxbenet vill jag lova! Sen har jag fått veta vart jag blir placerad när jag börjar om att jobba. Avdelningschefen från avd 7 (hematologi, diabetes osv) ringde och erbjöd mig jobb vilket jag tackade ja till. Tusen känslor bubblar i kroppen, men till 100 procent positiva. En ny utmaning, mer utveckling och nya möjligheter att göra skillnader för andra står för dörren! Jag hoppas och tror att jag ska trivas! :)

/B


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du har ju fått min bibel så du klarar dig galaaaant :)

2014-01-27 @ 22:50:09
Postat av: Bea

Men eller hur! Inget kan ju gå snett med den :)

2014-01-28 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0