Nu är det nåt stort på gång!

Jag bubblar av glädje inombords. Aldrig hade jag kunnat föreställa mig att det skulle bli så här!!! :D När jag vaknade i morse var allt precis som vanligt, och ikväll lägger jag mig med vetskapen att något helt nytt står för dörren. Jag är pirrig, nervös, glad, lättad och så himla smickrad över detta. Tänka sig att det är detta jag drömt om i 29 år och nu går drömmen i uppfyllelse!!! WIIIIIE!

Jag kan som ni förstår inte säga vad det handlar om men lyckan finner inga ord. Och nu är du så jäkla nyfiken att du måste gå in på min instagram för att se om det kommit upp något där. Nä, det har det tydligen inte gjort! Jamen då måste du nog ringa din kompis som känner mig lite sådär lagomt bra. Hon vet säkert! Erkänn att att det var så jäkulskt störande att jag sa A men inte B? Och det är PRECIS det jag vill ha sagt med det här inlägget - hur sjuuukt störigt det är med människor som aldrig kan klämma fram B. Dem borde bli portade från alla sociala medier hela sin livstid! Och nej. Det har inte hänt något märkvärdig för mig idag. Men som alla "a men inte b-sägare", så skulle ovanstående text lika gärna kunna handla om att hänga tvätt, och det har jag ju faktiskt gjort idag!

/B

Kommentarer
Postat av: 10 poäng till Bea!

Snacka om att jag håller med dig! varför ens skriva om man inte vill berätta, men det som faktiskt är ännu värre är sådana som vill försöka verka smarta genom att klura till det man skriver så att alla måste tänka i omlopp sjuhundraelva gånger om man ens fattar det då?! ;-)Eller så är man bara korkad??;-):-) //Rigge

2014-01-13 @ 17:41:07
Postat av: Bea

Jag tror såhär; alla som skriver så VILL berätta. Dem vill bara ha lite uppmärksamhet, medlidande och "Naaw vännen, vad händer?" på vägen ;)

2014-01-14 @ 14:43:52
Postat av: Johanna

Hehehe klockrent!;-)

2014-01-15 @ 11:50:39
Postat av: Maria

Du är då alldeles för käck! Där satte du huvudet på spiken:).
Kram

2014-01-16 @ 10:15:45
URL: http://jagochminaskatter.bogspot.com
Postat av: Emelie

Hahaha jag dör! Jag hann bli GAAAALEN innan jag kom till slutet🙈🙉

2014-02-04 @ 23:18:56
Postat av: Bea

Vi kan väl ingå en pakt allihopa och frysa ut "inte B-sägare"?! ;) det förtjänar dem!! Hihi

2014-02-05 @ 11:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0